فوتیج چیست

فوتیج چیست

استفاده از ابزارها و یا فایل های آماده  در برنامه هایی چون افترافکت، پریمیر و یا فتوشاپ،  علاوه بر بالا بردن سرعت کار شما، باعث جذابیت و حرفه ای تر شدن محتوای تولید شده می شود.

این فایل ها که به صورت کاملا لایه باز طراحی شده اند، این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید جلوه های تازه ای را به پروژه های ویدئویی خود اضافه کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید پروژه های خود را جذاب تر و حرفه ای تر از قبل طراحی کنید و یا با تغییر برخی از ویژگی های فایل خود، افکت های ویژه و جذابی را به آن اضافه کنید.

فوتیج چیست؟

 فوتیج ها به فایل های خام ویدیویی گفته میشود که به وسیله ی دوربین های فیلم برداری و یا مداربسته و… ثبت شده ، اما هیچگونه جلوه ویژه ای در آنها وجود ندارد و یا ب عبارتی  فوتیج به فیلمی کوتاه و اغلب مواقع بدون صدا هستند که  زمان کوتاهی دارند و ما با کانالهای رنگی میتوانیم آنها را به پروژه های خودمان اضافه کنیم.

انواع فوتیج:

1_استوک فوتیج

2_موشن گرافیک فوتیج

3_آلفا فوتیج

4_کروماکی فوتیج

5_فوتیج Overlay

استوک فوتیج چیست؟

فوتیج و انواع آن

استوک فوتیج به معنای فوتیج های طبیعی است.این نوع فایل  توسط افراد مختلف با دوربین های معمولی و یا  حرفه ای طراحی شده و هدف آنها استفاده کاربران از این فایل ها می باشد. به عنوان مثال اگر شما در حال ساخت یک فیلم در محیط شهری هستید، نیازمند یک تکه فیلم کامل از نمای شهر هستید که با استفاده از این نوع فوتیج ها می توان آن را در فیلم خود پیاده سازی کنید.

موشن گرافیک فوتیج چیست؟

فوتیج و انواع آن

این فوتیج ها  به منظور ایجاد جلوه های ویژه جذاب بر روی یک فایل ویدئویی طراحی شده و تعدادی از آنها بسیار حرفه ای و واقع گرایانه است، مثلا می توان ازاین فوتیج ها جذاب ، به عنوان پورتال ها، افکت های آتش و…استفاده کرد.

آلفا فوتیج چیست؟

فوتیج و انواع آن

این فایل ها دو تکه هستند و می توان بخش پس زمینه را از آنها حذف کرد و آبجکت های ویدیویی خود را به آن اضافه کرد. مدل های مختلفی از این نوع فوتیج ها وجود دارد که شامل انواع افکت های انفجار و آتش، طوفان، باران، رشد گیاهان و… می شود که می تواند زیبایی فایل های ویدئویی را به صورت زیبایی تغییر دهند.

فوتیج کروماکی چیست؟

فوتیج و انواع آن

در این نوع فوتیج ها کاراکتر شما در یک محیطی که به نام پرده سبز معروف است، قرار میگیرد  و بعد از آن می توان این فیلم ها را به راحتی از تصویر سبز به کمک جلوه های ویژه جدا کرده و در محیط هایی که مورد نظر شماست استفاده کنید.

فوتیجoverlayچیست؟

بعضی از این فوتیج ها، مثل فوتیج های آلفا هستند و پس زمینه ای کاملا مشکی دارند، اهدف از طراحی این مدل فوتیج ها، بیشتر برای ساخت افکت های نوری می باشد. این  فوتیج ها را می توان در انواع فلرهای نوری دید.

کاربرد فوتیج:

فوتیج ها  به شما کمک می کنند  تا بتوان پروژه های خود را جذاب تر از قبل طراحی  و با تغییر بعضی از ویژگی های فایل ، افکت های  جذابی را به آن اضافه  و در حین طراحی پروژه ، بتوان از انواع بک گراندها و…  یا از آنها در تولید محتوای جدید استفاده کنید.

چرا طرح تاپ؟…

ما برای شما حرفه ای ترین و باکیفیت ترین فایل های مورد نیاز تدوین و طراحی را با به صرفه ترین قیمت، آماده کرده ایم تا بتوانید پروژه هایتان را در سطح حرفه ای ارائه دهید.

بالاترین کیفیت محصولات

بالاترین امنیت خرید

خرید و دانلود آنی

پشتیبانی بسیار سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست