فرض کنید نیاز به15 عکس از یک فضا داریم. همه عکس ها می بایستی  از تن رنگی و کنتراست به خصوص تشکیل شده باشند، چون یک مجموعه عکس است و باید از یک قالب رنگی ادیت بر خوردار باشد و لرای این کار از پریست استفاده میکنیم.فراموش نکنید که می توان یک پریست را سبک کاری خود  قرار داد، عکاسان بزرگی وچود دارد که یک کنتراست خاص یا تنظیمات دیگری به صورت یکسان در تمام عکاسی های  آنان یکسان میباشد. پریست وقتی به کمک ما می‌آید که نمی‌دانیم کدام فیلتر مناسب عکس مدنظرمون است مشکل اصلی زمانی به وجود می آید که می‌خواهیم روی عکس‌هایی با کیفیت بالا این کار را انجام دهیم و به دلیل این‌که فیلترها تنها مختص برنامه اینستاگرام است نمی‌توانیم عکس‌هایمان را ذخیره کنیم اینجاست که را‌ه‌هایی به مراتب حرفه‌ای تر به‌نام پریست لایت روم معرفی می‌شود.

پریست چیست؟

پریست یا preset به معنی از قبل ست شده است، به زبان ساده تر در زمینه ادیت عکس و لایت روم، را با کلمه از قبل تنظیم شده می توانیم بشناسیم.پریست‌ها مانند یک فیلتر از قبل آماده شده کار می‌کنند.

9 دلیل برای استفاده از پریست:

1_ویرایش دستی :

شما ۲۰۰ عکس را در آفتاب کنار ساحل ثبت کرده اید . به جای ویرایش هر عکس به صورت جداگانه ، از یک پریست لایت روم برای تمام عکس‌ها استفاده می کنید . ممکن است به هر یک از ۲۰۰ عکس به صورت کامل اعمال نشود.

2_بازگشت پذیری:

پریست های لایت روم همانطور که اشاره شد فقط تنظيمات ذخیره شده نرم افزار لایت روم هستند، پس در نتیجه زمانی که شما عکس هایتان و ویرایش می کنید درون نرم افزار لایت روم عکس اصلی شما به هیچ عنوان خراب نمیشود و این عکس هایتان از بین نخواهد رفت ، شما تنها در زمانی که خروجی می گیرید یک نسخه ویرایش شده از عکس اصلی را در داخل گالری خود ذخیره می کنید اما عکس اصلی همیشه به صورت سالم نگهداری میشود هم در داخل لایت روم و هم در داخل گالری  ، پس در نتیجه اديتهای لایت روم همیشه بازگشت پذیر خواهند بود یعنی شما هر موقع که بخواهید می توانید تغییرات را برگردانید یا چند تا از المان ها رو تغییر بدهید که عکستون دوباره به حالت اول برگرداند.در نتیجه ادیتهای لایت روم بازگشت پذیز است.

3_ مقرون‌به‌صرفه:

وقتی  پریست را ذخیره در زمان خود در نظر می‌گیرید , و اینکه چقدر تصاویر شما را بهبود میبخشد شگفت‌انگیز میباشد که چقدر ارزان هستند . دلیلش  این است که آن‌ها یک کالای دیجیتال میباشند و شامل بسته‌بندی ، هزینه یا جابجایی نیستند.

4_قابل تنظیم:

پریست لایت روم چیزی نیست که فقط می توانید به 150 عکس اعمال کنید و روزی آن را بخواهید.  آنها پریست هستند ودر هر تصویر کمی متفاوت است. برای مثال ، اگر شما دو عکس از یک مکان یکسان بگیرید اما اگر یکی از آن‌ها در معرض نوردهی متوقف شده باشد ، پریست ها در هر تصویر کمی متفاوت خواهند بود . خوشبختانه می‌توانید زمانی که از پریست بر روی تصویر قرار داده شد ، عکس را ادیت کنید.

5_ایجاد ثبات و تم:

هر عکس متفاوت است ،  اگر شما هر عکس را در یک دسته متفاوت ویرایش کنید ، با مجموعه‌ای از عکس‌هایی که فاقد ثبات و سازگاری میباشند مواجه خواهید شد. با اضافه کردن یک پریست بر روی همه عکس‌ها و سفارشی سازی از آنجا که نیازمیباشد ، مجموعه شما دارای تم رنگ و سبکی خواهد شد که در همه این تصاویر طنین‌انداز خواهد بود. اگر به این معنی است که همه آنها همان saturation یا همان سایه سبز خود را دارا میباشند، مجموعه عکس های شما به راحتی با یکدیگر هماهنگ خواهند شد.

6_انواع گزینه‌ها:

یکی از دلایل استفاده از پریست های لایت روم تنوع میباشد. در یک مجموعه از پریست های لایت روم , پریست های مختلف برای انواع مختلف مناظر , زمان‌های مختلف روز و نور جایگزین پیدا می‌کنند . در مجموعه پریست لایت روم ، پریست برای غروب آفتاب ، روزهای ساحلی آفتابی ، محیط‌های جنگلی و حتی صحنه‌های تاریک زیر آبی وجود دارد.

7_استایل رنگی یکسان:

اگه در زمینه اینستاگرام و تولید محتوا برای این شبکه اجتماعی و ویرایش عکس برای مراسم های مختلف اطلاعات داشته باشید، می دونید که داشتن استایل در ویرایش یکی از معقوله های مهم در عکاسی میباشد، وقتی که شما وقتی چند عکس مختلف را با یک پریست ویرایش می کنید نتیجه ای که حاصل میشود این است که عکساتون به طور یکسان و یک دست دیده میشود و انگار که از یک خانواده میباشند، و در نتیجه وقتی شما عکساتون رو داخل اینستاگرام پست می کنید و یا داخل آلبوم قرار میدهید عکساتون حرفه ای تر نمایش داده میشود که از عوامل بسیار مهم مارکتینگ و بازاریابی کارتون و رشد پیج اینستاگرامتون مبیاشد.

8_صرفه جویی در وقت:

ویرایش یک عکس از پایه می‌تواند از یک تا ده دقیقه ، بسته به این که چقدر کار می‌خواهید بر روی تصویر انجام دهید، طول بکشدبرای مثال اگر لب ساحل دریا باشید و 150تا عکس بگیرید زمان میبرد تا تک تک انها  ادیت  اما با پریست هم زمان میتوان هر 150 تا را ادیت کرد.

9_قابلیت تغییر و شخصی سازی:

یکی ازویژگی های خیلی خوب پریستهای لایت روم این است که شما این توانایی رو دارید که خیلی راحت المان های مختلف آن را تغییر بدهید و متناسب با احتیاج خودتون شخصی سازی کنید ، یعنی شما شاید از یک پریست خوشتان آمده باشد فقط مثلا رنگ صورتتون را هم  میخواهید روشن تر کنید شما خیلی راحت میتوانید روی المان مخصوص به رنگ صورت رفته و آن را تغییر بدهید بدون اینکه بقیه ویرایش تغییری کند.

چرا طرح تاپ؟…

ما برای شما حرفه ای ترین و باکیفیت ترین فایل های مورد نیاز تدوین و طراحی را با به صرفه ترین قیمت، آماده کرده ایم تا بتوانید پروژه هایتان را در سطح حرفه ای ارائه دهید.

بالاترین کیفیت محصولات

بالاترین امنیت خرید

خرید و دانلود آنی

پشتیبانی بسیار سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست